Pages

Wednesday, August 26, 2009

Hadiah hari lahir.



Dua sahabat baik saya telah memberikan hadiah sempena hari lahir saya kali ini. Skin laptop dari Atiqah Syairah dan sebuah buku motivasi bertajuk ‘Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul’ dari Amnani.



Skin laptop warna merah jambu memang kegemaran saya, terima kasih sahabat atas pemberian ini. Insya Allah, laptop acer buruk ini akan berwajah baru. Walau saya masih kurang arif untuk melekatkan skin ini namun saya pasti akan merubah wajah laptop saya ini.



Buku dari Amnani pula sedikit kontroversi kerana ia adalah buku motivasi tentang cinta. Namun, saya tahu niat tulus Am. Terima kasih Am, buku ini pasti akan sentiasa menjadi tazkirah kepada saya dalam menjaga hati dari terjerumus dalam kepalsuan cinta.



Terima kasih sahabat atas dua hadiah yang sangat bermanfaat ini. Doakan saya akan teguh dan kukuh di atas jalan perjuangan menuju redha dan cinta-Nya. Amin ya Rabbal Alamin.




2 comments:

amnani said...

la..awatnya kontroversi? Am bagi sebab memang am niat nak hadiah pada Amal... Hmm...melainkan Amal mmg benar2 sudah jatuh cinta? Maaflah...Am tak berniat lain selain utk mengikat lagi ikatan ukhwah kita demi Cinta-Nya.

Amalina Ismail said...

xdela am...
sje je..terkejut sbb bingkisan utk pengantin bru..huhu..
ap2 pn..terima kasih..byk manfaatnya..=)