Pages

Wednesday, December 16, 2009

Kem Induksi Program Menara Gading 10


Kem Induksi untuk Jawatnakuasa dan Fasilitator sempena Program Menara Gading 10 (PMG 10) yang akan diadakan di UNISEL 24-27 Disember ini. Diadakan di Masjid Al-Hidayah Taman Melawati, jadi ini kali pertama rasanya saya bermalam di masjid.

Kem ini saya kira diadakan bagi merancang perjalanan PMG 10 nanti disamping mengeratkan hubungan dan ukhuwah bagi melancarkan lagi program yang akan sama-sama kami laksanankan. Pad mulanya sahabat saya meminta saya untuk hadir kerana mahu kami mempelajari penghasilan modul dari pihak PEPIAS berikutan penglaman mereka yang banyak di dalamnya. Namun, kami telah diletakkan di bawah jawatankuasa, jadi tak banyak yang kami tahu tentang modul. Walaubagaimanapun, berada dalam jawatankuasa turut memberikan kami banyak pengalaman dan ilmu-ilmu yang bermanfaat.

Memang saya jarang bekerja dengan mereka yang berpengalaman. Maka melibatkan diri dalam jawatankuasa ini sedikit sebanyak memberi saya pelbagai ilmu baru dalam melaksanakan sesebuah program. Jujur saya katakan, persatuan ini memang hebat dalam menyusun gerak kerja program.

Saya berharap untuk menimba lebih banyak ilmu. Ya, memang saya tidaklah begitu rajin untuk selalu turus padang menyertai program. Maka saya kira, saya wajar memikirkan betapa singkat masa yang saya ada untuk mengutip lebih banyak pengalaman.

0 comments: